Hvad kan jeg tilbyde dig?
01
Få lagt den helt rigtige plan
Innovative strategier
Få det bedst mulige udgangspunkt, med den helt rigtige strategi. Undgå at kaste gode penge efter dårlige med en god analyse og den helt rigtige langsigtede strategiplan.
Kom godt fra start
Mange erhvervsdrivende kaster sig hovedkulst ud i bl.a. online annoncering. Vi ønsker alle umiddelbare resultater. Men er det virkelig vejen at gå? Hvem er målgruppen, hvordan rammer vi dem? Hvad har virket før og hvad har IKKE virket? Alt sammen er viden som kan spare dig for mange tusinde kr.
- Markedsanalyse
- Konkurrentanalyse
- Dataanalyse
- Positionering
- Segmentering
- Langsigtet strategiplan
Hvem er din målgruppe?
Min erfaring er at de fleste ikke helt kan specificere deres kernemålgruppe – og med god grund! De bruger deres tid på at besøge kunder og passe deres forretning. Men en grundforståelse af din målgruppe er altid direkte medvirkende til et markant større afkast på den investering som hedder markedsføring.
- On site analyse
- Facebook Pixel
- Google Analytics
- Persona på målgruppe
- Hvilken vej skal vi gå?
Den endelige plan for din forretning
Når vi ved hvem din potentielle kunder, hvordan de bevæger sig rundt på nettet og hvad deres mønstre er, vil jeg komme med en håndgribelig strategiplan for din virksomhed. Søgemaskineoptimering, ny hjemmeside eller online annoncering? Hvordan får vi potentiele kunder til at blive reelle kunder og måske endda tilbagevendende kunder? Her kan være ting på din hjemmeside/webshop dom ødelægger det for dig.
- Hjemmesideoptimering
- SEO strategi
- Online annoncering
- Estimeret tidshorisont
02
Højere konverting?
Fungerer din platform?
- Hjemmesideanalyse
- Splittest af sider
- Test af budskab
- Opsætning af heatmaps
- Gennemgang af menustruktur
Hjemmeside/webshop
Det er ikke altid at løsningen til flere kunder er annoncering. Jeg kan nævne de første 5 ting som spænder ben for mulige kunder. Uanset hvor god en markedsføring og hvor interesserede de besøgende er for dit produkt/ydelse kan problemet ligge i: Langsom, forvirrende, utroværdig, fungerer ikke på mobil og dårlig hosting af din side er blot nogle eksempler på sider som aldrig vil komme til at konvertere.
- Teknisk SEO
- On side SEO
- Nyt klart budskab
- Øg troværdighed
- Højere konverting
Lappe eller operere?
Hvis det er din platform som fejler, kan man i visse tilfælde arbejde videre på den. Nogle gange skal her blot noget visuelt flot til samt bedre tekstforfatning. Andre gange er siden så rodet, at eneste løsning er opbygning af en ny hjemmeside. Skal din hjemmeside laves på ny, har jeg samtidig mulighed for at have fokus på søgemaskineoptimering, så du er bedre stilling på Google.
03
Hvor sætter vi ind?
Hvad skaber resultater?
Søgemaskineoptimering
Med SEO optimering ka du opnå en højere pacering i søgeresultaterne og give dig dig en konkurrencefordel.
I alt kan SEO-optimering hjælpe med at forbedre synligheden, brugeroplevelsen, konkurrencefordelen og tilbyde en langsigtet investering i din virksomhed.
Men det er en lang og hård vej. Det kræver tålmodighed.
- Øget synlighed
- Bedre brugeroplevelse
- Konkurrencefordel
- Langsigtet investering
Facebook annoncering
I alt kan annoncering på Facebook hjælpe din virksomhed med at nå ud til en større målgruppe, øge synligheden og øge antallet af kunder, samt give dig mulighed for at måle og evaluere din annoncepræstation, så du kan forbedre dine fremtidige kampagner.
- Målretning
- Annonceringsevne
- Større synlighed
- Flere kundeemner
- Måling og evaluering
Google annoncering
Alt i alt kan Google annoncering hjælpe dig med at øge synligheden for din virksomhed i en branche med høj efterspørgsel, målrette dine annoncer til specifikke målgrupper og øge konverteringer på din hjemmeside, mens du samtidig får en indsigt i, hvordan dine kampagner klarer sig, så du kan finjustere og optimere din marketingstrategi.
- Synlighed
- Målrettet annoncering
- Konverteringer
- Dataanalyse
- Persona/Segmentation