Hvad kan jeg tilbyde dig?

01
Få lagt den helt rigtige plan

Innovative strategier

Få det bedst mulige udgangspunkt, med den helt rigtige strategi. Undgå at kaste gode penge efter dårlige med en god analyse og den helt rigtige langsigtede strategiplan.

Kom godt fra start

Mange erhvervsdrivende kaster sig hovedkulst ud i bl.a. online annoncering. Vi ønsker alle umiddelbare resultater. Men er det virkelig vejen at gå? Hvem er målgruppen, hvordan rammer vi dem? Hvad har virket før og hvad har IKKE virket? Alt sammen er viden som kan spare dig for mange tusinde kr.

Hvem er din målgruppe?

Min erfaring er at de fleste ikke helt kan specificere deres kernemålgruppe – og med god grund! De bruger deres tid på at besøge kunder og passe deres forretning. Men en grundforståelse af din målgruppe er altid direkte medvirkende til et markant større afkast på den investering som hedder markedsføring.

Den endelige plan for din forretning

Når vi ved hvem din potentielle kunder, hvordan de bevæger sig rundt på nettet og hvad deres mønstre er, vil jeg komme med en håndgribelig strategiplan for din virksomhed. Søgemaskineoptimering, ny hjemmeside eller online annoncering? Hvordan får vi potentiele kunder til at blive reelle kunder og måske endda tilbagevendende kunder? Her kan være ting på din hjemmeside/webshop dom ødelægger det for dig.

02
Højere konverting?

Fungerer din platform?

Du har mange besøgende, men ingen nye kunder? Måske skal annonceringen vente, indtil du ved hvad fejler på hjemmesiden? Måske er den for langsom, fungerer ikke på mobil eller måske er den for rodet? Måske det er mere teknisk? Find løsningen inden du bruger flere annoncekroner.

Hjemmeside/webshop

Det er ikke altid at løsningen til flere kunder er annoncering. Jeg kan nævne de første 5 ting som spænder ben for mulige kunder. Uanset hvor god en markedsføring og hvor interesserede de besøgende er for dit produkt/ydelse kan problemet ligge i: Langsom, forvirrende, utroværdig, fungerer ikke på mobil og dårlig hosting af din side er blot nogle eksempler på sider som aldrig vil komme til at konvertere.

Lappe eller operere?

Hvis det er din platform som fejler, kan man i visse tilfælde arbejde videre på den. Nogle gange skal her blot noget visuelt flot til samt bedre tekstforfatning. Andre gange er siden så rodet, at eneste løsning er opbygning af en ny hjemmeside. Skal din hjemmeside laves på ny, har jeg samtidig mulighed for at have fokus på søgemaskineoptimering, så du er bedre stilling på Google.

03
Hvor sætter vi ind?

Hvad skaber resultater?

Du er klar til at komme ud til mulige kunder, men hvad skaber resultater. Både hurtigst muligt samt på den lange baner? Alle cases er unikke og det ved jeg. Nedenfor er de mest udbredte veje at gå.

Søgemaskineoptimering

Med SEO optimering ka du opnå en højere pacering i søgeresultaterne og give dig dig en konkurrencefordel.
I alt kan SEO-optimering hjælpe med at forbedre synligheden, brugeroplevelsen, konkurrencefordelen og tilbyde en langsigtet investering i din virksomhed.
Men det er en lang og hård vej. Det kræver tålmodighed.

Facebook annoncering

I alt kan annoncering på Facebook hjælpe din virksomhed med at nå ud til en større målgruppe, øge synligheden og øge antallet af kunder, samt give dig mulighed for at måle og evaluere din annoncepræstation, så du kan forbedre dine fremtidige kampagner.

Google annoncering

Alt i alt kan Google annoncering hjælpe dig med at øge synligheden for din virksomhed i en branche med høj efterspørgsel, målrette dine annoncer til specifikke målgrupper og øge konverteringer på din hjemmeside, mens du samtidig får en indsigt i, hvordan dine kampagner klarer sig, så du kan finjustere og optimere din marketingstrategi.

Scroll to Top